W ramach kompleksowej organizacji wesela w Pałacyku nasza Agencja zapewni Wam:
• kilka spotkań, w ramach których omówimy Wasze preferencje oraz Wasze oczekiwania, a jeżeli nie ma możliwości spotkania zrealizujemy ten punkt w formie elektronicznej poprzez korespondencję mailową. Preferujemy kontakt mailowy, pisemny, co daje dodatkową dokumentację przygotowań, jednak minimum dwa razy musimy się spotkać osobiście w czasie tzw. wizji lokalnej (zwiedzanie terenu Pałacyku i ogrodu);
• przygotowanie oraz nadzór nad budżetem weselnym w dbałości o unikanie nadprogramowych i zbędnych wydatków;
• przygotowanie harmonogramu prac oraz nadzór nad jego terminową realizacją (tzw. deadline i „kamienie milowe”);
• przygotowanie propozycji m.in.: oprawy muzycznej, kwiatów do dekoracji i bukietów ślubnych, DJ-a i Mistrza Ceremonii; dokumentacji foto i video (sesje narzeczeńskie, reportaż ślubny, podziękowania dla rodziców), organizacja atrakcji (fotobudka, pokazy artystyczne, pokazy barmańskie i wiele innych), noclegi dla Gości , menu kulinarne oraz słodkości (candy bary) a także tort weselny, który upieką nasi cukiernicy;
• koordynacja wszelkich zadań realizowanych do dnia ślubu i wesela m.in.: projektowanie i druk emblematów pisanych (winietki, zaproszenia, księga gości, podziękowania dla gości czy rodziców), przygotowanie upominków dla Gości i Rodziców, opiekę wedding plannera na każdym etapie przygotowań, itp.
Podkreślamy, ze nasza Agencja jest właścicielem dwóch restauracji, więc w zakresie weselnego menu jesteśmy elastyczni. Agencja na stałe współpracuje z 7-mioma DJ-ami rezydentami, którzy realizują od strony oprawy muzycznej każde przedsięwzięcie. Agencja jako patron lokalnych muzyków oraz agencja impresaryjna jest także w stanie sprowadzić na Wasze wesele artystów popularnych, co oznacza fantastyczną niespodziankę dla gości oraz niezwykły punkt imprezy.
Wyobraźcie sobie Teatr Ognia na Waszym plenerowym, weselnym garden party...