Co proponujemy

Baszta „plotkarka” . Na drugim planie Oranżeria (niższy obiekt) oraz Baszta Duża (wyższy obiekt). Oba w stylu neogotyckim

Wyjątkowe miejsce na wesele

Proponujemy Wam miejsce marzeń – Pałacyk Zielińskiego w Kielcach to miejsce z ponad 200-letnią historią, magiczne, historyczne, tajemnicze. Ogród pałacykowy to duża przestrzeń, bezpiecznie oddzielona od reszty miasta. Mimo, że w jego sercu, to jednak jest enklawą spokoju i naturalności. Stawiamy na naturę i naturalny urok XIX wnętrz obiektu.

Wachlarz atrakcji weselnych

Przez lata doświadczeń zbudowaliśmy ogromny wachlarz atrakcji weselnych – jednak trzymamy się zasad, które nam Pałacyk narzuca. Stąd nie pojawią się u nas balonowe dmuchańce czy cekinowe obrusy. Możecie natomiast liczyć na muzykę na żywo zarówno klasyczną jak i przebojową, możecie liczyć na dużą ilości kwiatów, świec, zieleni wynikającej z urody ogrodu. Z tych samych przyczyn nie realizujemy zleceń w stylu glamour. Blisko nam do stylu boho, folk, romantycznego i etno. O tym w kolejnej części oferty.
Happy hugging bride and groom watching beautiful colorful fireworks night sky
https://weselewpalacyku.pl/wp-content/uploads/2023/09/dlugopis-lezy-na-zeszycie-z-numerami-540x360.webp

Scenariusz ceremonii

Ceremonia ślubu (o ile będzie brany na terenie Pałacyku lub ogrodu) i wesela wymaga scenariusza, który tworzymy wraz z Wami. Mamy wówczas pewność, że ten dzień będzie najpiękniejszym wydarzeniem w Waszym życiu.
Menu i oprawa scenograficzna

Weselne menu

Angażujemy się w komponowanie Waszego weselnego menu, ustawienie i plan sali, dekorację stołów i oprawę wizualną Waszej ceremonii. Wszystkie elementy przygotowań realizujemy sami, z rzadka korzystając ze wsparcia partnerów biznesowych w zakresie dostaw żywych kwiatów i dekoracyjnych tkanin. Mamy własną ekipę kucharzy, cukierników, florystów i krawcowych. W naszym teamie jest animatorka zabaw dziecięcych oraz makijażystka i manikiurzystka. Mamy garderoby i hotel, mamy również fotografów oraz DJ-ów. Wszyscy oni stanowią zwarty team Czerwonego Fortepianu, który od ponad 10 lat służy realizacji eventów o różnym charakterze. Doświadczenie w produkcji tego typu przedsięwzięć da Wam pewność, że wszystko będzie zaplanowane i zrealizowane idealnie.
https://weselewpalacyku.pl/wp-content/uploads/2023/09/menu-540x360.webp
Woman writing on her daily planner

Harmonogram i terminarz

Takie przedsięwzięcie jak wesele wymaga planu i harmonogramu działań. Dlatego naszym priorytetem jest stworzenie listy zadań i terminarza ich wykonania, tak, aby przygotowania do ceremonii ślubnej były czystą przyjemnością, a nie powodem do niepotrzebnego stresu. W tym zakresie możecie liczyć na nasza stałą opiekę i nadzór.

W ramach kompleksowej organizacji wesela w Pałacyku nasza Agencja zapewni Wam:

• kilka spotkań, w ramach których omówimy Wasze preferencje oraz Wasze oczekiwania, a jeżeli nie ma możliwości spotkania zrealizujemy ten punkt w formie elektronicznej poprzez korespondencję mailową. Preferujemy kontakt mailowy, pisemny, co daje dodatkową dokumentację przygotowań, jednak minimum dwa razy musimy się spotkać osobiście w czasie tzw. wizji lokalnej (zwiedzanie terenu Pałacyku i ogrodu);
• przygotowanie oraz nadzór nad budżetem weselnym w dbałości o unikanie nadprogramowych i zbędnych wydatków;
• przygotowanie harmonogramu prac oraz nadzór nad jego terminową realizacją (tzw. deadline i „kamienie milowe”);
• przygotowanie propozycji m.in.: oprawy muzycznej, kwiatów do dekoracji i bukietów ślubnych, DJ-a i Mistrza Ceremonii; dokumentacji foto i video (sesje narzeczeńskie, reportaż ślubny, podziękowania dla rodziców), organizacja atrakcji (fotobudka, pokazy artystyczne, pokazy barmańskie i wiele innych), noclegi dla Gości , menu kulinarne oraz słodkości (candy bary) a także tort weselny, który upieką nasi cukiernicy;
• koordynacja wszelkich zadań realizowanych do dnia ślubu i wesela m.in.: projektowanie i druk emblematów pisanych (winietki, zaproszenia, księga gości, podziękowania dla gości czy rodziców), przygotowanie upominków dla Gości i Rodziców, opiekę wedding plannera na każdym etapie przygotowań, itp.
Podkreślamy, ze nasza Agencja jest właścicielem dwóch restauracji, więc w zakresie weselnego menu jesteśmy elastyczni. Agencja na stałe współpracuje z 7-mioma DJ-ami rezydentami, którzy realizują od strony oprawy muzycznej każde przedsięwzięcie. Agencja jako patron lokalnych muzyków oraz agencja impresaryjna jest także w stanie sprowadzić na Wasze wesele artystów popularnych, co oznacza fantastyczną niespodziankę dla gości oraz niezwykły punkt imprezy.
Wyobraźcie sobie Teatr Ognia na Waszym plenerowym, weselnym garden party...